Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bolero | użytkownik

imię i nazwiskoBolo adresNowy Sącz zarejestrowany09.10.2006 @15:13:53 ostatnio na stronie25.07.2013 @19:53:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9374308
digarty164 komentarze503 posty na forum0

komputer / sprzęt
fuji finepix s5600

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gupia    04.01.2007 @17:37:48
(szeptem)
bardzo dziekuje Panu .. -]

Olenka taka beztroska to nie jest,
ale usmiecha sie przepieknie ..

duzo dobrego Panu zycze .. -]
~9mm    04.01.2007 @17:22:03
dzieki za ocenke wbijam na Twoja galerie=]
_______
to be k**** or not to be
http://szczawson.blogspot.com/

~jotwupe    14.12.2006 @17:22:11
_______
(," ) c(",c)
~nn    09.12.2006 @12:21:08
dziekuję
_______
cytut: "Radość...to jedyna rzecz, którą jak dzielimy to mnożymy...czy jednak nie???"
~igorkrupa    09.12.2006 @11:28:18
hehe DD oby ;d;d
~dragonmistress    09.12.2006 @10:36:15
Dobrze, że mi go nikt nie ugasił Dzięki
_______
To, co widać powyżej, to moje zdanie, i ja się z nim zgadzam.
~jotwupe    07.12.2006 @17:59:15
tak Tatry.
dziekuje
_______
(," ) c(",c)
~pinchermartin    07.12.2006 @17:38:16
dzięki
_______
...jestli w istocie szlachetniejszą rzeczą znosić pociski zawistnego losu...
~zafascynowanaRazy2    05.12.2006 @17:12:09
tekst mało ciekawy;] dlatego robilam zdjęcia zamiast pisać dalej.
dziekuje za komentarz.

~olaa    30.11.2006 @17:36:11
no no, nie przesadzaj:D:D:Dzdarza mi sie czasem cos 'ustrzelić' ale to rzadkość
~olaa    29.11.2006 @20:15:52
niestety bolero-ani południe ani północ-tkwie po środku:D:D:Di to wcale nie jest fajne
~bolero    29.11.2006 @17:05:10
no to pogoda ci się udała, kapitalne. jesteś gdzieś z południa polski?? śmiem twierdzić po tym "ciulu"
~olaa    28.11.2006 @20:32:15
z tego samego dnia jest to zdjęcie: http://www.digart.pl/praca/553416/sky.html -jak widzisz warunki były idealne
~olaa    28.11.2006 @20:25:30
powaznie-zero wiatru, jakies takie małe bajorko i sliczne niebowystarczyło odwócić zdjęcie i robic ludzi w ciula:D:D:Dmam nadzieje ze nikt tego nie weźmie do siebie:D:D:D
~olaa    28.11.2006 @18:44:47
to jest odbicie w lustrze wody tylko ze odwrócone do góry nogami:D:Dpzdr
~ninun    28.11.2006 @17:22:38
dzięki za ocenę
~PitaEP    28.11.2006 @16:01:45
dzięki
_______
600pozdro_PeZet89
have fun...
kiss4Pichu!
~elgeo    28.11.2006 @14:04:09
Dzięki za ocenę, pozdrawiam
~myslodsiewnia    28.11.2006 @13:54:26
Dziękuję za ocenę
-MARATON42195    28.11.2006 @13:29:26
witam i dziękuję za qwizytę...odrobie...zapomniałem dodac w opisie ze foto zrobione najwyklejszym kodakiem gdzie film przesuwa się ręcznie >)
~Tenczowy    26.11.2006 @17:45:11
witaj bracie
~Bohun    26.11.2006 @13:00:58
Siema Bolo , witam na Digart Powodzenia !!
_______
"i wear my crown of shit
on my liar's chair
full of broken thoughts
i cannot repair "

MOJE ARTYSTYCZNE (?) WYMIOCINY-> http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=bohun <-
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt